Cronicari Digitali

COMPETIȚIA NAȚIONALĂ #CRONICARIDIGITALI 2020
Apel de proiecte pentru ONG-uri



Campania națională Cronicari Digitali își propune anual să deruleze proiecte de informare și promovare a patrimoniului cultural către un public tânăr și foarte tânar.

Obiectivele sunt cunoșterea, recunoșterea, respectarea și contribuția la protecția și dezvoltarea patrimoniului cultural, văzut ca parte esențială din identitatea individuală, locală, națională și a omenirii în ansamblu.

Canalele de comunicare selectate (accent pe Social Media omnichannels), mixul categoriilor de patrimoniu aduse în atenția publică (patrimoniul imaterial, patrimoniul material mobil și imobil), colaborările cu experți, pasionați de patrimoniu așezați în legatură directă cu lideri de opinie ai noi generații sunt parte din fiecare plan de comunicare asumat de campanie.

Derularea proiectului se realizează de către Zaga Brand, alături de Institutul Național al Patrimoniului, cu spijinul companiilor care susțin activitățile din campanie.

Kaufland România, partener principal al campaniei Cronicari Digitali, lansează astfel apelul de proiecte pentru ONG-uri, parte din campania națională de promovare a patrimoniului cultural Cronicari Digitali 2020.

Apelul este un instrument de finanțare comunitară lansat de Kaufland România și organizat de agenția Zaga Brand, alături de Institutul Național al Patrimoniului. În cadrul competiției va fi finanțat proiectul care răspunde cel mai bine obiectivelor și cerințelor prezentului apel, respectiv cel mai bun proiect de promovare a patrimonului, derulat de catre un ONG.

Scopul principal al competiției este acela de a încuraja organizațiile non-guvernamentale și fundațiile să dezvolte și să implementeze proiecte prin care să contribuie la salvarea și protejarea patrimoniului cultural din România care să aibă în componență și acțiuni de comunicare, informare și promovare astfel încât să încurajeze dezvoltarea de noi inițiative dedicate patrimoniului cultural.

Proiectele de promovare înscrise în competiție pot viza orice tip de proiect derulat în relație directă cu un obiectiv de patrimoniul material sau imaterial, de amploare mică sau mare, locală, regională sau națională.

Pot aplica în cadrul competiției doar organizațiile non-guvernamentale și fundațiile cu personalitate juridică, cu sediul social în România.

Proiectul de promovare declarat câștigător care va obține finanțare va putea fi implementat în intervalul februarie-august 2021.

Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne scrieți pe adresa office@zagabrand.ro